close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשיבותם של קורות חיים באנגלית כשפונים למשרות הייטק

מערכת שורשח תשרי, תשפג03/10/2022

expoint מציעה פלטפורמה שתעזור לכם לכתוב קורות חיים באנגלית למשרות הייטק

תגיות:
דוגמאות לקורות חיים מאתר Expoint

בשוק העבודה של היום ובעולם ההיי-טק בפרט, קורות חיים באנגלית הם לא בגדר המלצה אלא מהווים דרישה ותנאי סף על מנת להתחיל תהליך קבלה למקומות עבודה. בניה נכונה של קורות חיים יכולה להוות איום לא קטן אפילו עבור אנשים שרמת האנגלית שלהם טובה למדיי. 

בניית קורות חיים היא עבודה בפני עצמה שחשוב מאוד לדעת איך לגשת אליה. אם בכתיבת קורות חיים בעברית פשוט ציינתם איפה עבדתם ומה עשיתם, בכתיבת קורות חיים באנגלית השיטה על פני השטח דומה - אבל יותר מורכבת. קורות חיים מוצלחים באנגלית יראו רהיטות והבנה של השפה וישלבו מילות מפתח שידגישו את היתרונות שלכם כמועמדים

דוגמאות לקורות חיים מאתר Expoint
מצוינים למשרה. 

זה יכול להשמע מעט מלחיץ אבל אל דאגה. אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות נפוצות, לתת לכם את כל הטיפים החשובים לבניית קורות חיים באנגלית ואפילו לגלות לכם על פתרון יוצא דופן שיקל עליכם במיוחד.

האם כדאי להשתמש בגורם מקצועי לכתיבת קורות חיים באנגלית?
אם האנגלית שלכם ברמה סבירה אך היא לא שפת האם שלכם ואתם רוצים להגדיל את הסיכויים  למענה ולהזמנה לראיון, כדאי שתשקיעו בקורות החיים ותשתמשו בגורם מקצועי.

דרישה של קורות חיים באנגלית מסמלת בדרך כלל על שימוש באנגלית בעבודה עצמה ולכן, אם האנגלית שלכם ברמה נמוכה כדאי שתשקלו שוב אם המשרה בכלל מתאימה לכם. 

מתי כדאי לשלוח קורות חיים באנגלית ולא בעברית?
הנה כמה מהמקרים בהם כדאי לכם לשלוח קורות חיים באנגלית מבלי לחשוב פעמיים:

  • אם תיאור המשרה והדרישות נכתבו באנגלית, סימן שנדרשת אנגלית ברמה גבוהה עבור התפקיד ולכן גם קורות החיים צריכים להיות באנגלית בהתאמה.
  • אם המשרה שאליה אתם רוצים להתמיין נמצאת בחו"ל, סביר מאוד להניח שכל ההתנהלות תהיה באנגלית ולכן חשוב שתראו למעסיקים שאתם יודעים לשלוט בשפה כמו שצריך עוד לפני הריאיון. 
  • אם אתם רוצים להתקבל למוסד אקדמאי מסוים שאינו בישראל,  קורות חיים באנגלית יכולים להיות לא פעם תנאי קבלה ללימודים.

למה אי אפשר להסתפק בתרגום בסיסי?

תרגום בסיסי לא יספיק ואפילו עלול לפגוע בתהליך הקבלה שלכם למשרות, שכן תרגום בסיסי יראה לא מקצועי גם אם אתם בעלי ניסיון רב ועומדים בכל דרישות התפקיד. 

לעומת זאת, תרגום שמקפיד על רישום המונחים המקצועיים באנגלית, משתמש באוצר מילים רחב ובשפה גבוהה ותקינה בהחלט יכול לעשות את ההבדל שבין לקבל שיחת טלפון בחזרה או לא. 

טיפים חשובים לכתיבת קורות חיים באנגלית 

לפני שאתם ניגשים למלאכה, חשוב שתיישמו את הטיפים הבאים:

שמרו על מבנה נכון ותמציתי  -
קודם כל - קורות חיים צריכים להיכנס לדף 4A אחד בלבד.

מעבר לכך, חשוב שתקפידו על תמציתיות, בחירת מילים נכונה ושימוש בדגשים על הדברים החשובים ועל הכותרות השונות. תדאגו להדגיש לא רק את הדברים שעשיתם ביום יום ואת פרטי התפקיד היבשים, אלא גם הישגים שהובלתם. בחירת מילים נכונה תדגיש ותעצים את מה שעשיתם, ותעזור לכם לבלוט. מילים כמו "ניהלתי", "יצרתי", "הובלתי" הן מילים שמצביעות על עובד פרודוקטיבי, שאפתן ואחראי. 

הוסיפו תמונה שלכם –
כדאי להוסיף לקורות החיים תמונת פנים ברורה שתציג אתכם באור הנכון. 

לא מדובר בתמונת פספורט או תמונה עם החבר'ה אלא תמונה מצילום תדמית כלשהו. אם עדיין אין לכם אחת כזאת, זה הזמן לייצר אותה ולהוסיף אותה לקורות החיים שלכם. מבין הרבה קורות חיים אפורים, שימוש בתמונה יעזור לכם לבלוט.

המירו את שמות התארים והתעודות בצורה הנכונה –
בשפה האנגלית ישנם מונחים ספציפיים לתעודות, תפקידים או תארים מסוימים.חשוב מאוד שתשתמשו במונחים הנכונים בקורות החיים שלכם, מה שיצביע על מקצועיות ורצינות.

כמו שהספקתם להבין, מדובר פה בלא מעט עבודה. מצאנו לכם פתרון שיעשה לכם את החיים קלים יותר ויגרום לכם לקבל הרבה יותר פניות!

הכירו את הפלטפורמה שתקל עליכם - ותבנה קורות חיים מקצועיים באנגלית בשבילכם
למזלכם,  EXPOINT – חברת השמה להייטק המספקת מגוון רחב של משרות מחברות מובילות בתחום ההייטק, מציעה לבנות לכם קורות חיים באנגלית באופן דיגיטלי, מהיר ויוצא דופן.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הסגנון המועדף עליכם מתוך מבחר הסגנונות המוצעים באתר ולמלא את הפרטים שלכם.

הפלטפורמה כבר תעצב את קורות החיים, עם כל הפרטים הרלוונטיים במבנה הנכון ותייצר עבורכם מסמך מקצועי שניתן להשתמש בו כבר מהרגע הראשון. למשל, הנה דוגמא לקורות חיים באנגלית ש - EXPOINT בנתה.

מניסיון, לא מדובר בעוד פלטפורמה ליצירת קורות חיים. EXPOINT נוצרה עלי ידי חברת SEA DATA, חברת היי-טק המתעסקת בעולמות הביג דאטה ומספקת פתרונות מלאים לניהול נתונים וניתוח עסקי. החברה מתמחה בDBA, מסדי נתונים, פיתוח אתרים ואפליקציות, שירותי ענן ועוד, כך שExpoint נוצרה על ידי מומחים מתחום ההיי-טק שיודעת בדיוק מה חברות היי-טק מחפשות. 

בין אם בא לכם להכנס לעבוד בתחום ההייטק, או אם פשוט נמאס לכם שלא חוזרים אליכם –

השתמשו בפלטפורמה של Expoint עוד היום כדי לבנות קורות חיים באנגלית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה